sreda, 16. september 2015

Miss manga black angel vs Miss manga punky

Živjo punce ! 

Turoben, deževen in dolgočasen dan, nalašč za pisanje nove objave. Zadnjič sem pisala o zelo resni temi, pa sem se odločila da naredim danes eno  oceno makeupa. 

Ker kot skoraj vsaka ženska obožujem makeup, sem nekaj dni nazaj zavila v dm z namenom, da kupim novo maskaro in čopič. In tako sta v moji košarici pristali naslednji dve Lorealovi maskari.



Miss manga black angel



Maskara, ki poveča volumen vaših trepalnic za kar 15x !
Ima 360° fleksibilno krtačko.
Naredi mega volumen zgornjih in spodnjih trepalnic.
                   

Embalaža
Fleksibilna krtačka

Razlika na mojih trepalnicah sicer ni ravno velika, ker imam sama že naravno precej temne in dolge trepalnice. Bolj izrazito bi bilo pri tistih, ki naravno nimate ravno poudarjenih trepalnic.
Za primerjavo pa še BEFORE in AFTER slika.


Brez maskare



Z maskaro black angel




Miss manga punky

Glavna značilnost te maskare je prav tako da poveča volumen vaših trepalnic, vendar pa pri tej maskari krtačka ni fleksibilna za 360° in meni osebno je krtačka slabša kot od prejšnje omenjene maskare.


Embalaža
Krtačka

Evo prilagam še za to maskaro BEFORE in AFTER sliko.
Before
Z maskaro punky

Sicer sta mi obe maskari precej všeč, saj sta res kvalitetni in dobro opravita svoje delo.Pri vsaki sem nanesla samo en sloj, če želiš bolj intenziven rezultat nanesi maskaro v 2-3 slojih.  Če bi ju tudi sama rada preizkusila pa hitro v DM, kjer še do 20.9. traja akcija 1+1 gratis.. Kupiš Miss manga black angel in dobiš punky gratis za SAMO 9,95 eur !

V kratkem pa prihaja ocena naked paletke in mac šminkic, pride pa na vrsto spet kakšna bolj osebna objava.

-with love-

Sara.





Ni komentarjev:

Objavite komentar